2012. július 8., vasárnap

Angyaltollal töltöm tele a párnámat

Ez körülbelül a tizedik alkalom, hogy újrakezdem ezen bejegyzésem. Túl sok a mondanivalóm, elkalandozok állandóan. Biztos a meleg miatt.

Fishing on Orfű

Végül szereztem társat. Június 20án beültünk egy kisebb társasággal egy kávézóba, többek között szóba került a Fishing. Minden jelenlévőt letámadtam, hogy engedélye, ideje, kedve, bármilye lenne-e hozzá. Holnap indulnánk, ennél nincs is természetesebb. És sikerült, feladat teljesítve.
Volt jelentkező. Vele régebben beszéltük is, de aztán valami közbe jött volna, ha nem rendezkedek így az utolsó pillanatban. Társam hazabiciklizett megkérdezni szüleit. Telefonhívás, felveszem: yeeeeeesssss! (angol kéttan átka) Elengednek!
Zene volt füleimnek. A társaság maradéka gyorsan stoppolt egy asztalt a borutcában. Mivel mi, lányok voltunk többségben, fantasztikus témák kerültek elő, gondoljunk csak bele, ki az az agypihent, aki Kiss Tibi szünetes fogáról társalog. Hát mi.
Szóval másnap utazás volt. A nagy meleg nem tántoríthatott a déli indulástól, tekintve, hogy 4kor már jelenésem volt. A kocsiban Magashegyit, Péterfy Borit és Kiscsillagot hallgattunk. Szép kis halotti zene - 4 órát döglődés a kocsiban elég gyászos hangulatot eredményez, pláne, ha az egyik személy ki nem állhatja az alternatívot (kérdem én, normális az ilyen? És még egy alternatív fesztiválra is lejön? Na nem, kérem.).
Még mindig hosszú az út, még mindig szép a Pécs-Orfű közti. Kedvenc utam a Mecsekszentkút felé vezető út/utacska. Egyszer le kéne fényképezni. Majdhogynem vízszintesen vezet lefelé a faluba - extrém, aktív utazásra vágyóknak itt egy hiperolcsó lehetőség, különösen, ha kispolszki/trabant/lada az a bizonyos. De ne verjük magunkat költségekbe, elég egy 10-15 éves autó is.
Fél 4re értünk a szállásra, gyorsan lepakoltunk és - nem indultunk el a fesztiválra. Mert ők fáradtak. Várjunk még egy fél órát. Nagy volt a nyomás, a szívem, igaz, húzott oda, de maradnunk kellett. Végül 4 körül indultunk is. Első dolgunk: bérletet venni társamnak. Nemrég tudatosodott bennünk, hogy neki nincsen és a helyszínen már 11000. No nem baj, több is veszett Mohácsnál. Ám jött a felmentő sereg egy korosodó, kicsikét csúnyácska - remélem, a blogok világában nem járatos, legalábbis az enyémet nem olvasó - emberke, aki odaadta a barátjáét nekünk 9000ért, mert nem tudott eljönni. Ez már jól indult. A többi már kevésbé számomra, mivel a Teslavoxot lekéstük - illetve 2 utolsó számra értünk oda. Ezúton megragadom az alkalmat, hogy belinkeljek egy kis Teslavoxot. Igazán kezdő zenekar, na nem a tehetségükre értem, hanem a fennállásuk idejére, a koncertek számára. Vivátozzunk a Kiscsillagnak, hogy megismertem a T.-t, az ő roadjuk, Hámori Benedek/Benő, a zenekar dobosa. Kecskeméten is játszottak, na nem akkor kellett elutaznom Bécsbe? Ilyen az én formám (azért nem kell sajnálni, nem volt olyan rossz...)
Először a Teslavox teljes első albuma következzen:

Majd első klippjük:
Nemsokára jön a második videó is.

Szóval ott tartottam, hogy egészen lekéstük a kezdés. Miután azt a nyomorult 2 számot eljátszották, sétáltunk barátocskámmal (aki mellesleg közelít a 2 méter felé, így a kicsinyítőképző elég indokolatlan ágaskodó 160 centimet nézvén) egyet a Timeout Pécs Színpad mögötti részen. Jól illik oda az 'Isten Háta Mögött dűlő', tényleg ott van. Beálltam fotósnak, társam kissé exhibicionista, szereti, ha fényképezik.
Berakok egy térképet, hogy aki nem volt, az is el tudja képzelni valamennyire. (kicsit nagy, de csak azért, hogy a sátorhelyek is jól látszódjanak)

 Volt még kb. 2 óránk a Nemjuciig. Leültünk, megnéztük a PASO-t. Háttérzenének nem rossz.Aztán nem tudtunk mit kezdeni magunkkal, a Timeoutnál esetleg volt Kipu, de azt már nem vállaltuk be.
Az volt a gyilkos színpad, előadónak, nézőnek egyaránt, dőlt mindenkiről a víz. Mondjatok egy olyan fesztivált is, ahol ingyen szauna van?
Átvánszorogtunk az Uránia Nagyszínpadhoz, leültünk tisztes távolba a színpadtól fűben, még csak beálltak. Én szeretem a Németh Jucit. Gyuri csak szereTTe. (Szerintem rá lehet jönni, hogy Gyuri a "kísérőm". Bár nem kellett annyit győzködni.) Azt mondja, hogy így megnézve erőltetett neki. És hogy milyen kicsi a melle - ezután ezen rágódtunk és minden női énekesnőnél előkerült, szóval nem sokszor, tekintve, hogy kb 3-4 ilyen van. Meg hogy a Jucinak jobban állnak a magyar szövegű dalok, nem kellett volna átváltani angolra, kár volt kilépnie a Budapest Bárból. Reakció: Mi van? Ki lépett ki? Ezt meg honnan veszed? Kicsitfélreértésbenélteeddigiéletét-szituáció. De tisztáztuk a helyzetet.
Ezután jött a Magashegyi. Ekkor már fel is kecmeregtünk. Próbáltunk elől elhelyezkedni, kb a második sorig jutottunk. Na ott jöttek társam által "kretének"-nek nevezett egyének. Azok a sörhasú, félmeztelen, 30as, 40es férfiak, a rosszabbik fajtából. Minek kell az ilyeneknek már úgy egyáltalán beállni előre? Bár az egyik egészen kedves volt, amikor maga elé húzott és ő meg szerencsére elpárolgott.
Jó kis beszélgetéseknek voltam fültanúja eme koncerten. A kedvencem:
-Te, ez milyen koncert is?
- Nem tom, de viselkedj úgy, mintha nagy rajongója lennél! Ááááááá!
A Magashegyi iszonyatosan jó volt (előreláthatólag majdnem minden koncertnél ezt fogom írni). Jó volt kiengedni a gőzt, nem foglalkozni semmivel, csak énekelni Bíborkával. Bár egy észrevételem támadt: Gálos Ádám mindenhol ott van????? Először az Intim Torna Illegállal láttam. Aztán a Hiperkarmával, majd a Biorobottal. Most meg itt. Ki ez, komolyan? Igaz, a Magashegyi Undergroundnak nem szerves része, csak besegít, amikor éppen egyfelé járnak, hogy tudjon gitározni a valódi dobos, Toldi Miklós. Jah, igaz is, új dobosra leltem a személyében. Dobos-mániám van, ha még nem említettem volna, még az első szerelmem is dobos volt. És egyébként is, hogy lehet ilyen béna nevet adni a gyerekednek? Mármint így együtt. Toldi Miklós...
És most jött a felismerés. Hisz ő volt a Kaukázusban is. Nem tudom, hány embernek jut eszébe ő e név hallatán, és nem Arany Janink paraszt nemese.

Nem is tudom az idejét, mikor voltam normális Magashegyi koncerten. Talán 2011es Fishingen. Kecskeméten is voltam november tájékán, de azt nem nevezném annak. Egy akkori barátnőmnek, aki már nem az különböző elpicsulási, én nemszeretemazalterzenét,deazérteljárokkoncertre és hazudozási okokból, nem volt kedve bemenni a terembe, mert most milyen jó "dumcsizni" (Ennél már csak a tali és hali tud jobban felidegesíteni. Meg a kari, de az bocsánatos bűn, évente egyszer.). Azért pár szám erejéig berángattam, hogy nem ezért fizettünk ki x ezer forintot.
A doboknál Gálos Ádám, gitározik: Toldi Miklós.
Szóval ez a koncert megváltás volt, rövid ideig a rögeszmémmé vált és azt hallgattam - bár viszonyítás kérdése a rövid szócska, 1 hétig ment nálam éjjel-nappal. Talán a környezetemnek nem tűnt annyira rövidnek.















 Tulajdonképpen rohadt kövér ez a Bocskor Bíborka. Van vagy 40 kiló, de 50 is lehet.

Itt vége is volt az első napnak. Számunkra. Igazából ez volt a leggyengébb nap, pedig ez sem volt rossz.
A további 2 napról a későbbiekben számolok be. Rég írtam, szóval most örömmel lököm ki a műhelyemből szerény kis irományomat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése