2012. május 17., csütörtök

Utcáról kaptam a fényt, de tisztán láttam ott



Mostanában nem vagyok kreatív a címekkel kapcsolatban. A mostani is Cseh Tamástól származik, éppen a Tíz év múlva... megy.


Bár kicsit -talán- illik a hangulatomra ez a dal. Csak nekem nem adtak ilyen szavakat, mint nekik.
Mostanában elgondolkozok, hogy annyira sablonos az élet. Most. Sokszor félek attól, hogy semmi gondolatom nem lesz, üres leszek és nem tudok alkotni semmit az életben. Még anno pont ezen videó alatt olvastam egy kis szöveget.
"- A Jóistenbe vetett hit miatt nem fél?
- Igen. Múlt héten járt nálam egy atya is.
- Meggyónt?
- Csak beszélgettünk. Lesz persze gyónás is meg minden, ami azzal jár, hogy katolikusnak kereszteltek, noha az Úrral valójában sosem az egyházán keresztül tartottam a kapcsolatot. Sőt, az egyház miatt távolodtam el tőle. Aztán 28 évesen egyszer csak befordultam egy templomba, a csöndben pedig rátaláltam egy ösvényre, amelyre lépve úgy éreztem, beszélhetek Vele. Amikor odakúsztam ott a lába elé, megajándékozott egy iránytűvel. Ha nem is sikerült mindig, azóta igyekeztem jó fia lenni.
- Nem haragszik rá, amiért mégis beteg lett?
- Néha úgy érzem, hogy beszélek hozzá, ő meg alszik. De nem. Hálás vagyok neki. Hálás, mert hagyott énekelni. Ha úgy látta volna, rossz ember vagyok, a dalokat sem adta volna nekem. Ez megnyugtat. Ezért nem is félek
."
Innen is gyökereznek a rossz gondolataim. Hogy akkor most én is rossz ember vagyok? Nekem miért nem ad ilyen ajándékot az Úr? Nem vagyok mélyen vallásos, csak egészségesen. Talán én is majd 28 évesen befordulok a saját templomomba és rátalálok a saját ösvényemre. Akkor lehet, hogy engem is megjutalmaznak.


Kicsit elvontam magam az előzőekben. Inkább visszatérek a Földre.
3 feltételnek megfelelő embereknek szólok a következőkben:
  • Budapesten, illetve környékén lakik
  • Hétfőn ráér
  • Olvassa ezt
Budapesten, az Akváriumban Drastik Putto koncert lesz. Mikor először meghallgattam, abszolút nem tetszett. Ám fokozatosan rászoktam.
Az énekes Mihalik Ábel. Talán a Kiscsillag dobosaként ismerősebb. (Na vajon honnan ismertem meg az együttest? Rendkívül nehéz kitalálni.) Nem egy régi zenekar, talán előző évben indult, első koncertjüket most februárban adták csak.
(Ez itt a reklám helye:) Találtam egy jó kis blogot, kevésbé ismert, ígéretes zenekarokról írogat a csaj:
http://echofolklor.blogspot.com/2012/01/drastik-putto.html
Ha rákattintanál, olvashatnál szupi kis feltörekvő zenekarokról, sőt még a Drastik Putto egyetlen Youtubon fellelhető dalát is megismerheted. Ha tovább is érdekel, akkor gyere a koncertre. Ingyenes, illetve 800 Ft, ha CD-t akarsz. Ha én utazok (szerintem) 86 km-t, akkor ez azt is jelentheti, hogy megéri. Legfeljebb sírva-üvöltve menekülsz ki 21.17-kor. (A koncert 21.00kor kezdődik, beleszámolom a késést, szerintem egészen pontos vagyok.)
Ma ennyire tellett. Volt itt minden, a kissé elvont baromságaimtól kezdve a sunyi koncertre csalogatásig. Legközelebb talán valami érdemlegeset is nyújtok.
 És csak hogy keretes szerkezet legyen...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése