2012. június 4., hétfő

Élni, hogy nem.

Miért van az, hogy a nap kb. 16 órájában a gondolatokból ki sem látszom, s a gép előtt ülvén mindez elpárolog? Nem igazság, az emberi agy egyszerűen szánalom, magával tol ki. Ha jobban belegondolok, inkább velem. Bár nézőpont kérdése, az agyam egy-e velem vagy sem. Mert azt eddig is tudtuk, hogy az állam én vagyok, de más testrészről szerény tudásom szerint nem esett szó...
Imádom ezt az időszakot. Virágoznak a fák, szépen süt a nap, vattacukor-mánia tör rám (pedig nem is szeretem) - és bent kell döglődnöm a beárnyékosított szobában a matek tételeket és föci topográfiát böngészve. De naná, hogy holnap még 6 tantárgyból jelentik be a tz-t. Persze, mi sem jobb annál, minthogy a körzőmmel - ami szintén ellenem esküdött - szerkesztgetek és Lop-not keresem a térképen, ami gyanítom, hogy nincs is rajta. Tudom, egyéni szoc-probléma.
Fáradságom azt hiszem, most hágott a tetőfokára.
Hétfőn Drastik Putto koncert volt - ugyebár. Fotográfusi képességeimet bizonyítottam, egy normális kép sem sikerült. Illetve egy, de csak az előttem álló párról.Vettem CD-t, mindössze 800 forintért megéri, ez csak a törtrésze az eredeti árnak. Elvileg.
Először az Erzsébet tér megtalálása okozott nagy gondot. Én voltam megbízva a térképpel. Nagy hiba. Igazából nagyon jól tudok tájékozódni, csak nem tudom kellőképpen átadni ezt a közösségnek. De sikerült, ez a lényeg. Nagyon tetszett a hely. Teljesen jó, hogy ki lehet ott ülni, meg minden. Bár akadnak érdekes alakok. Addig örültünk, amíg nem jöttek oda hozzánk.
A koncert egyszerűen fenomenális volt. Na jó, nem. Azért van még mit gyakorolni Ábelnek az összekötőszövegeket illetően. Kicsit mintha meg lett volna illetődve és izgult is. Próbált viccelődni, de inkább aranyosan béna volt. Bár én nem mondhatok semmit, kb. én is így izgultam, amikor először beszéltem vele, pedig ott csak ő volt és senki más. De összességében jó volt. Nem csak saját számokat játszottak, most így nem jut eszembe, hogy pontosan miket, de tuti volt Red Hot Chili Peppers. Szépen kamuzta az angol szövegeket. Kivéve azokat, amiket ő írt, pl. iBlind vagy a... nem jut eszembe, mi, fenn a Cd, lusta vagyok megnézni. Barátnőm mondta, hogy nem ismeri egyáltalán, de jó volt, és majd legközelebb jobban tájékozódik. Mintha én ismertem volna. Jó, kb van 6 szám, amit valahonnan össze tudtam szedni. De a lemezen 17 van. Most nem fogom leelemezni külön-külön. Mert talán senkit nem érdekel, meg én sem érzek hozzá túl nagy lelkesedést.

És én ezt miért nem tettem eddig közzé? Jó kérdés. Már kb másfél hete megírtam. Na mindegy... Fiatalság, bolondság. Esetleg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése