2012. május 15., kedd

S.O.S

Tiszta depresszióba estem. Eddig úgy készültem, hogy jön a június, akkor megyünk Fishingre.
Mindenki lemondta. Ez nem lehet igaz. Egyedül maradtam. Borzalmas. Így számítson a barátaira az ember. Most van egy kiadó ágyunk. Nincs kedve valakinek eljönni? Vagy nem megy valaki esetleg? Egyedül nem jó a koncert és a zenészek hajkurászása. Ha valaki egy cipőben jár velem, szívesen fogadnám útitársnak. És feltétlenül írjon nékem.
Eddig kétszer voltam Fishing on Orfűn és csak jó élményeim maradtak. Pedig eddig aranyos voltam és kicsi, anyámmal mentem és még úgy is jó volt. Tulajdonképpen ez a legmegfelelőbb fesztivál a magamfajtáknak, viszonylag olcsó, nagy dózisban alternatív zene megy és még Orfűn is van - mily meglepő -, ami egy nagyobbacska köpésre van Pécstől (kedvenc város egyike).
Nem akarom harmadszorra sem kihagyni. Pláne, hogy a szállást akkor már buktuk is. De egyébként mindenkinek ajánlom, kicsiknek, nagyoknak, stb.
Itt a program, ha valakit érdekel: http://fishingonorfu.hu/2012/foo.php?site=program

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése